Economic and Social Changes in Czech Society after 1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Economic and Social Changes in Czech Society after 1989 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Economic and Social Changes in Czech Society after 1989 - Mlčoch Lubomír. Kniha přináší alternativní pohled na transformaci společností a ekonomik sovětského typu. L. Mlčoch předkládá institucionální analýzu české neoliberální transformační strategie a jejích praktických výsledků s…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lubomír Mlčoch

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Mlčoch
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.