Eda jde spát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eda jde spát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eda jde spát koupíte na Albatros
Albatros
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eda jde spát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eda jde spát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Eda jde spát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Eda jde spát koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Uspávací veršované leporelo pro kluky s verši od populárního básníka Uklidit hračky, sníst večeři, vykoupat se, vyčistit zoubky, převléct se do pyžama… Děti toho před spaním musejí stihnout celou hromadu! S pomocí leporela s verši oceňovaného básníka Robina Krále to všichni malí neposedové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eda jde spát je 133 Kč

Výběr knih autora Robin Král

Zobrazit všechny knihy autora Robin Král
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.