EIN-O Science

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu EIN-O Science aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Ein-O Zábava s vajíčkemZábava s vajíčkem je jedna ze sad značky Ein-o, ve které se uplatňuje vzdělávání formou hry. V této sadě si mohou děti od 10 let zkusit prozkoumat jak zachránit pevnou, ale křehkou skořápku vajíčka a jak jí mohou vyrobit přírodní ochranný systém. V této sadě je připraveno…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele TRIGO CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele TRIGO CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.