El sueño de Goya

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

El sueño de Goya koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
El sueño de Goya koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
During a boring art class, the students won’t stop yawning. Suddenly the teacher has a great idea: she’ll tell them about Francisco Goya, one of the most brilliant Spanish painters, starting with the mystery surrounding his life – or, rather, his death, with the disappearance of his skull. The…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Cideb Editrice

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cideb Editrice
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.