Elita zabijáků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elita zabijáků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Elita zabijáků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Elita zabijáků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elita zabijáků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elita zabijáků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elita zabijáků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novinář Michael Smith ze Sunday Times odhaluje pětadvacetiletou historii jedné z nejutajenějších jednotek speciálních operací americké armády. Tým s názvem "The Activity" zná pouze pár vyvolených zasvěcenců. Léta se skrýval pod nejrůznějšími krycími jmény jako Centra Spike nebo Grey Fox, která…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elita zabijáků je 131 Kč

Výběr knih autora Smith Michael

Zobrazit všechny knihy autora Smith Michael
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.