Empower Second edition Starter Workbook with answers + downloadable Audio

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Empower Second edition Starter Workbook with answers + downloadable Audio koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The Intermediate Workbook with answers can be used alongside the Student's Book and offers additional consolidation activities. Downloadable audio and the Workbook vox pop video is available on Cambridge One.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Rachel Godfrey

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Godfrey
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.