Encyklopedický slovník (pro PocketBook)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Encyklopedický slovník (pro PocketBook) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Encyklopedický slovník (pro PocketBook) -- Slovník pro elektronickou čtečku knih Pocketbook; Autor: kolektiv autorů TZ-one; – Encyklopedický slovník pro PocketBook zahrnuje více než 50 000 hesel ze všech oblastí lidské činnosti. Nejširší vrstvě uživatelů nabízí základní obecné i…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv autorů TZ-one

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv autorů TZ-one
Výběr knih vydavatele TZ-one

Zobrazit všechny knihy vydavatele TZ-one
Naše tipy


Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Upravené vydání přináší změny v obsahu všech kapitol a jednu kapitolu zcela novou.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.