Encyklopedie českých právních dějin XI.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie českých právních dějin XI. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 323 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Encyklopedie českých právních dějin XI. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 333 Kč
Není skladem

Krátký popis
Encyklopedie českých právních dějin je zcela unikátní projekt skupiny právních historiků soustředěných v právněhistorické společnosti The European Society for History of Law založené v roce 2009 v Brně. Ve spolupráci s předními právněhistorickými pracovišti v ČR a SR a řadou historických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie českých právních dějin XI. je 1 328 Kč

Výběr knih autora Karel Schelle

Zobrazit všechny knihy autora Karel Schelle
Výběr knih vydavatele Key publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Key publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.