Encyklopedie Církve československé husitské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie Církve československé husitské koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Církev československá (husitská) byla po většinu 20. století druhou nejpočetnější českou církví, i dnes patří mezi nejvýznamnější náboženské organizace. Je v mnoha ohledech světovým unikátem. Její vznik před sto lety byl v rámci jediného národního společenství největším církevním rozkolem od…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie Církve československé husitské je 393 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Nešpor

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Nešpor
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.