Encyklopedie Jiřího Suchého 19 - Rozhlas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie Jiřího Suchého 19 - Rozhlas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie Jiřího Suchého 19 - Rozhlas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devatenáctý svazek Encyklopedie Jiřího Suchého se týká autorovy činnosti rozhlasové. Vzhledem k rozsáhlosti rozhlasového působení Jiřího Suchého je tento díl pouze ukázkou, připomenutím, evokací nezaměnitelného stylu, který si pro rozhlasový mikrofon vytvořil. Vedle prvních padesáti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie Jiřího Suchého 19 - Rozhlas je 291 Kč

Výběr knih autora Jiří Suchý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suchý
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.