Encyklopedie Vlajky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie Vlajky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Encyklopedie Vlajky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vydejte se na fascinující cestu světem vlajek. Tento obrazový průvodce se zabývá ikonografií, původem a ideály, které ztělesňují vlajky a symboly na nich. Zvídaví čtenáři a čtenářky se seznámí s vlajkami všech států a dovědí se, proč právě tyto vlajky reprezentují dané země. Díky prvotřídním…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie Vlajky je 299 Kč

Výběr knih autora Claudia Martin

Zobrazit všechny knihy autora Claudia Martin
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.