English Grammar Today: Workbook An A–Z of Spoken and Written Grammar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

English Grammar Today: Workbook An A–Z of Spoken and Written Grammar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 305 Kč
Není skladem

Krátký popis
English Grammar Today is an indispensable guide to contemporary English grammar and usage, supported by a practical Workbook for grammar practice. With extensive corpus research, the grammar book provides over 500 entries organised into an easy-to-use A-Z structure and the Workbook provides…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy English Grammar Today: Workbook An A–Z of Spoken and Written Grammar je 1 305 Kč

Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.