Enterprise 1 Beginner Student´s Book + CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 472 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Enterprise 1 Beginner Student´s Book + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Enterprise 1 Beginner Student´s Book + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Není skladem

Enterprise 1 Beginner Student´s Book + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Express Publishing.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Enterprise 1 Beginner Student´s Book + CD je 452 Kč

Výběr knih autorů Jenny Dooley , Virginia Evans

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Dooley, Virginia Evans
Výběr knih vydavatele Express Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Express Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.