Eros the Bittersweet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 372 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eros the Bittersweet koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Eros the Bittersweet koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Eros the Bittersweet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 965 Kč
Není skladem

Krátký popis
The insights presented in the volume are many and wide-ranging, recognizably in tune with the subtlest modern discussions of desire (such as triangulation. or loving what others love), yet offering new solutions to old problems, like the proper interpretation of Plato's Phaedrus. On the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eros the Bittersweet je 903 Kč

Výběr knih autora Anne Carson

Zobrazit všechny knihy autora Anne Carson
Výběr knih vydavatele Princeton University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Princeton University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.