Esej o limitované užitečnosti vědy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Esej o limitované užitečnosti vědy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Esej o limitované užitečnosti vědy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Esej o limitované užitečnosti vědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Esej o limitované užitečnosti vědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Esej o limitované užitečnosti vědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Esej o limitované užitečnosti vědy - Očadlík Tomáš. Esej Tomáš Očadlíka klade otázku, která bychom snad mohli formulovat takto: Nejsou negativní důsledky vědeckého poznání tak významné, že už převyšují všechno kladné, co nám věda poskytla? A pokud nejsou, neblížíme se takovému bodu?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Esej o limitované užitečnosti vědy je 153 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Ivana Davida

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Ivana Davida
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.