Essays and Aphorisms

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Essays and Aphorisms koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
One of the philosophers of the nineteenth century, believed that human action is determined not by reason but by 'will' - the blind and irrational desire for physical existence. This title includes his writings on religion, ethics, politics, women, suicide, books and many other themes.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Arthur Schopenhauer

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Schopenhauer
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.