ESV, MacArthur Study Bible, 2nd Edition, Leathersoft, Brown: Unleashing God´s Truth One Verse at a Time

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ESV, MacArthur Study Bible, 2nd Edition, Leathersoft, Brown: Unleashing God´s Truth One Verse at a Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 510 Kč
Není skladem

Krátký popis
John MacArthur's exhaustive study notes provide access to over 50 years of ministry to aid in a better understanding of God's word. Over 4 million readers around the world have had their spiritual lives enriched and their understanding of God's Word expanded by The MacArthur Study Bible.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ESV, MacArthur Study Bible, 2nd Edition, Leathersoft, Brown: Unleashing God´s Truth One Verse at a Time je 1 510 Kč

Výběr knih autora John F. MacArthur

Zobrazit všechny knihy autora John F. MacArthur
Výběr knih vydavatele Thomas Nelson Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thomas Nelson Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.