Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě - Melmuková Eva. Publikaci Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě připravila k vydání doc. Phdr. Eva Melmuková – Šašecí. Je však kolektivním dílem týmu autorů komise pro toleranční přihlášky Poradního odboru…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě je 425 Kč

Výběr knih autora Eva Melmuková

Zobrazit všechny knihy autora Eva Melmuková
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.