Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Právní monografie Evropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod a zdravotnictví: současný stav a perspektivy se čtenářům snaží nabídnout soustavnější pohled na judikaturu Evropského soudu pro lidská práva (ESLP) k otázkám zdravotního práva a zdravotní péče. Nelze totiž přehlédnout…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Evropská úmluva o ochraně lidských práv a svobod je 335 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Doležal , Jan Malíř

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Doležal, Jan Malíř
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.