EVY

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

EVY koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EVY koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EVY koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EVY koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

EVY koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha EVY Žáčkových nejosobnějších lyrických básní se ve spojení s litografiemi Vladimíra Suchánka stává možná nejzajímavější bibliofilií letošního roku.Bibliofilsky koncipovaná kniha pevně vykrystalizovaných básní o bytostech, kterým říkáme EVY a které jsou podstatou našich lásek a našeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy EVY je 284 Kč

Výběr knih autora Jiří Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žáček
Výběr knih vydavatele Šulc - Švarc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šulc - Švarc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.