Ex v éteru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ex v éteru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ex v éteru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ex v éteru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ex v éteru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ex v éteru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Shay Goldsteinová už deset let pracuje v jedné rozhlasové stanici v Seattlu a nedokáže si představit, že by měla pracovat někde jinde. Poslední dobou se však neustále hádá s novým kolegou Dominikem Yunem, který právě dokončil žurnalistiku na univerzitě a je přesvědčený, že ví všechno nejlíp.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ex v éteru je 336 Kč

Výběr knih autora Rachel Lynn Solomon

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Lynn Solomon
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.