Exam Booster for B1 Preliminary and B1 Preliminary for Schools with Answer Key with Audio for the Revised 2020 Exams

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 660 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Exam Booster for B1 Preliminary and B1 Preliminary for Schools with Answer Key with Audio for the Revised 2020 Exams koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
660 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exam Booster for B1 Preliminary and B1 Preliminary for Schools with Answer Key with Audio for the Revised 2020 Exams koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
730 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Essential exam task practice for class or home study for use alongside a coursebook or intensively before the exam. Focus on essential exam practice for the revised 2020 exams with the Exam Booster for B1 Preliminary and B1 Preliminary for Schools. Maximise learners' potential with dedicated…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Exam Booster for B1 Preliminary and B1 Preliminary for Schools with Answer Key with Audio for the Revised 2020 Exams je 695 Kč

Výběr knih autorů Sheila Dignen , Helen Chilton

Zobrazit všechny knihy autora Sheila Dignen, Helen Chilton
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.