Exile in London - The Experience of Czechoslovakia and the Other Occupied Nations, 1939-1945

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 418 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Exile in London - The Experience of Czechoslovakia and the Other Occupied Nations, 1939-1945 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exile in London - The Experience of Czechoslovakia and the Other Occupied Nations, 1939-1945 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exile in London - The Experience of Czechoslovakia and the Other Occupied Nations, 1939-1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Během druhé světové války se stal Londýn nejen terčem německých náletů a cílem pro tisíce uprchlíků z kontinentu, ale proměnil se též v útočiště řady politických reprezentací z kontinentální Evropy. Tato kniha přináší příspěvky renomovaných historiků z devíti zemí – Británie, Německa,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Exile in London - The Experience of Czechoslovakia and the Other Occupied Nations, 1939-1945 je 407 Kč

Výběr knih autorů Vít Smetana , Kathleen Brenda Geaney

Zobrazit všechny knihy autora Vít Smetana, Kathleen Brenda Geaney
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.