Explanation of Behaviour

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 587 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Explanation of Behaviour koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A vitally important work of philosophical anthropology and a devastating criticism of the theory of behaviourism. Includes a new Preface by the author and a new Foreword by Alva Noë, setting the book in philosophical and historical context.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Charles Taylor

Zobrazit všechny knihy autora Charles Taylor
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.