Explora 1: Cvičebnica

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Explora 1: Cvičebnica koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Explora 1: Cvičebnica koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Draco.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Explora 1: Cvičebnica je 244 Kč

Výběr knih autorů Karolina Hadło , Palonka Katarzyna

Zobrazit všechny knihy autora Karolina Hadło, Palonka Katarzyna
Výběr knih vydavatele Draco

Zobrazit všechny knihy vydavatele Draco
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.