face2face Pre-intermediate Workbook with Key

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 334 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Pre-intermediate Workbook with Key koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
face2face Pre-intermediate Workbook with Key koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The Workbook offers additional practise for students of face2face Starter, with self-study exercises which practise all the language taught in the Student's Book - including exercises on pronunciation and spelling. It also features aReading and Writing Portfolio linked to the CEF, which…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Pre-intermediate Workbook with Key je 343 Kč

Výběr knih autora Nicholas Tims

Zobrazit všechny knihy autora Nicholas Tims
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.