Famfrpál v průběhu věků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Famfrpál v průběhu věků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Famfrpál v průběhu věků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Famfrpál v průběhu věků - Rowlingová Joanne Kathleen. Pro všechny, kdo mají rádi Harryho a fandí mu v jeho famfrpálových kláních za Nebelvír! Reprint příručky získané přímo z bradavické knihovny při Škole čar a kouzel vás seznámí s vývojem létajících košťat, poučíte se, jaké hry se s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Famfrpál v průběhu věků je 184 Kč

Výběr knih autorů J.K. Rowling , Kennilworthy Whisp

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling, Kennilworthy Whisp
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.