Farma - Odkud se berou vejce a mléko?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Farma - Odkud se berou vejce a mléko? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Farma - Odkud se berou vejce a mléko? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Farma - Odkud se berou vejce a mléko? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Farma - Odkud se berou vejce a mléko? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Farma - Odkud se berou vejce a mléko? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je ve vejci vždy kuře? Co se vyrábí z kravského mléko a využíváme také mléko ovčí? Z čeho je kuchyňský olej? Odpovědi nejen na tyto otázky najdete v této knize s odklápěcími okénky a krásnými ilustracemi. Knihu doplňují též otázky a odpovědi, které malé zvědavce seznámí s fakty a detailními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Farma - Odkud se berou vejce a mléko? je 169 Kč

Výběr knih autora Anne-Sophie Baumann

Zobrazit všechny knihy autora Anne-Sophie Baumann
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.