Fate Breaker: The epic conclusion to the Sunday Times bestselling Realm Breaker series from the author of global sensation Red Queen, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 433 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fate Breaker: The epic conclusion to the Sunday Times bestselling Realm Breaker series from the author of global sensation Red Queen, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
433 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fate Breaker: The epic conclusion to the Sunday Times bestselling Realm Breaker series from the author of global sensation Red Queen, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
CHANGE YOUR FATE - OR KNEEL TO IT.EVERYTHING HAS COME TO THIS.A strange darkness is growing in the Ward. A man who would burn kingdoms to the ground is raising an army unlike any seen before, bent on uprooting the foundations of the world. And only Corayne - a pirate's daughter and the last of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fate Breaker: The epic conclusion to the Sunday Times bestselling Realm Breaker series from the author of global sensation Red Queen, 1. vydání je 484 Kč

Výběr knih autora Victoria Aveyard

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Aveyard
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.