Fen, Bog and Swamp

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fen, Bog and Swamp koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Fen, Bog and Swamp koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Fen, Bog and Swamp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Fen, Bog and Swamp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
411 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fen, Bog and Swamp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
717 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A BBC Radio 4 Book of the Week ‘Magnificent’ Guardian ‘Remarkable … A compact classic!’ Bill McKibben ‘I learned something new – and found something amazing – on every page’ Anthony Doerr, author of All the Light We Cannot See

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fen, Bog and Swamp je 396 Kč

Výběr knih autora Annie Proulx

Zobrazit všechny knihy autora Annie Proulx
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.