Filín Fidla a pomsta rybích lidí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filín Fidla a pomsta rybích lidí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Filín Fidla se bojí úplně všeho... kromě strašidel, která se schovávají u něj v pokoji! Když Filín poprvé spatří své nové sousedy, je mu okamžitě jasné, že holčička od vedle je ve skutečnosti masožravá emzácká vesmírná zombie z hrůzy zevnější! Ale jeho rodiče si jako obvykle myslí, že se chová…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filín Fidla a pomsta rybích lidí je 147 Kč

Výběr knih autora Guy Bass

Zobrazit všechny knihy autora Guy Bass
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.