Film History: An Introduction ISE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 772 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Film History: An Introduction ISE koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 772 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Film History: An Introduction ISE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 875 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Film History: An Introduction ISE

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Kristin Thompson , David Bordwell

Zobrazit všechny knihy autora Kristin Thompson, David Bordwell
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.