Finding Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 478 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Finding Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Finding Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
770 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
THE INSTANT SUNDAY TIMES BESTSELLER''A mind-blowing and emotionally honest tale of survival against all odds.'' BERNARDINE EVARISTO''A breathtaking memoir...I was so moved by this book.'' Oprah''It is startlingly honest and, at times, a jaw-dropping read, charting her rise from poverty and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Finding Me je 624 Kč

Výběr knih autora Viola Davis

Zobrazit všechny knihy autora Viola Davis
Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.