First Aid Manual 11th Edition

DK
a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Aid Manual 11th Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Aid Manual 11th Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

First Aid Manual 11th Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
The UK''s only fully authorised first aid guide, this book is used as the official training manual for the UK''s leading first aid organisations'' courses.This updated manual covers all aspects of first aid at work, home, and in the field. Using clear, up-to-date information, step-by-step…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Aid Manual 11th Edition je 395 Kč

Výběr knih autora DK

Zobrazit všechny knihy autora DK
Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.