First Encyclopedia of Seas and Oceans

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Encyclopedia of Seas and Oceans koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Encyclopedia of Seas and Oceans koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Encyclopedia of Seas and Oceans koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

A fact-packed introduction to the wonders of the sea with easy-to-read text and superb photographs. Subjects include coral reefs, whales and dolphins, undersea exploration and environmental threats. With internet links to exciting websites, including a virtual tour of the seabed and…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Encyclopedia of Seas and Oceans je 285 Kč

Výběr knih autorů Felicity Brooks , Ben Denne

Zobrazit všechny knihy autora Felicity Brooks, Ben Denne
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.