First Sticker Book Travel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Sticker Book Travel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Sticker Book Travel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Krátký popis
Relax on a cruise ship, catch a flight at the airport or travel on a canalboat in this sticker book full of bustling travel scenes. There are over 150 stickers to bring each scene to life, from cars, buses, planes and trains to tourists, passengers and much more. A perfect activity for a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Sticker Book Travel je 178 Kč

Výběr knih autora Hannah Watson

Zobrazit všechny knihy autora Hannah Watson
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.