First Thousand Words in English

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Thousand Words in English koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Thousand Words in English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
First Thousand Words in English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

First Thousand Words in English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Krátký popis
This classic title, containing a thousand things to spot in busy scenes, has been revised and updated for the 40th anniversary of Usborne Publishing. Three generations of children have built their basic vocabulary with this entertaining and fun book.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Thousand Words in English je 229 Kč

Výběr knih autora Heather Amery

Zobrazit všechny knihy autora Heather Amery
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.