Five Children and It

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Children and It koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Five Children and It koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Children and It koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

Five Children and It koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Five Children and It koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Children and It koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Unfortunately, all of the wishes the children make go hilariously wrong and they soon learn that their foolish desires are more likely to get them into trouble than get them what they want! Five Children and It has been loved by children - and their parents - for over a hundred years.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Children and It je 165 Kč

Výběr knih autora E. Nesbit

Zobrazit všechny knihy autora E. Nesbit
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.