Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádkový příběh o velikém přátelství počítačové myši a kouzelného kocoura. Ve městě stojí mrakodrap a v něm jsou samé kanceláře. V jedné z nich pracuje slečna Kamilka. Na všechny se usmívá a každý den s sebou do práce bere svého kocoura. Kocour Flouk se neusmívá na nikoho. Je totiž trochu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flouk a Líla - Dobrodružství z mrakodrapu je 206 Kč

Výběr knih autora Petra Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Petra Dvořáková
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.