For the Birds

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 811 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

For the Birds koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
811 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A first-rate ornithologist, Margaret Morse Nice pioneered field studies on song sparrows and advocated for womenÂ’s active role in the sciences. In this engaging first book-length biography, Marilyn Bailey Ogilvie sheds light on NiceÂ’s intellectual journey.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy For the Birds je 811 Kč

Výběr knih vydavatele University of Oklahoma Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele University of Oklahoma Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.