Form and Modernity in Women''s Poetry, 1895'-1922

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 4 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Form and Modernity in Women''s Poetry, 1895'-1922 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
4 259 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book shows that traditional forms played a vital role in shaping mature women poets'' responses to modernity, illuminating debates about form, tradition, and gender in twentieth-century poetry.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sarah Parker

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Parker
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.