Fotbalová škola 2: Kde fotbal zachraňuje svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fotbalová škola 2: Kde fotbal zachraňuje svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotbalová škola 2: Kde fotbal zachraňuje svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Představ si školu, kde by se na každé hodině probíral jen fotbal! A rovnou na hřišti! Tahle úžasná kniha plná fotbalového hýření, žebříčků, výsledků, překvapujících faktů a zajímavostí tě provede tou nejbáječnější školou na světě. Její autoři věří, že fotbal tě naučí spoustu věcí o světě. Ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fotbalová škola 2: Kde fotbal zachraňuje svět je 219 Kč

Výběr knih autorů Alex Bellos , Ben Lyttleton

Zobrazit všechny knihy autora Alex Bellos, Ben Lyttleton
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.