Frankenshteyn, abo Suchasnyy Prometey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Frankenshteyn, abo Suchasnyy Prometey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Frankenshteyn, abo Suchasnyy Prometey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Frankenshteyn, abo Suchasnyy Prometey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti BookChef.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Frankenshteyn, abo Suchasnyy Prometey je 193 Kč

Výběr knih autora Mary Shelley

Zobrazit všechny knihy autora Mary Shelley
Výběr knih vydavatele BookChef

Zobrazit všechny knihy vydavatele BookChef
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.