Frazetta 2017 kalendář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Frazetta 2017 kalendář aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kalendář má 26 stran o rozměru 30,5 x 30,5 cm (výsledný rozměr po otevření je 30,5 x 61 cm), text (názvy měsíců a dnů, svátky, fáze měsíce) je v angličtině, lze jej zavěsit na háček.Otevřený/zavěšený kalendář sestává z 12 dvoustran, každé pro jeden měsíc roku 2017, plus třinácté bonusové…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Frazetta Frank

Zobrazit všechny knihy autora Frazetta Frank
Výběr knih vydavatele Sellers Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sellers Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.