Freddy Finds the Thief + CD (Black Cat Readers Early Readers Level 4)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Freddy Finds the Thief + CD (Black Cat Readers Early Readers Level 4) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Freddy Finds the Thief + CD (Black Cat Readers Early Readers Level 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Freddy Finds the Thief gives children their first taste of English in the form of a play: they read and act out the adventures of Freddy, who helps the king to unveil a thief in the castle. They will meet an assortment of lively characters who add colour to the story and personality to the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Freddy Finds the Thief + CD (Black Cat Readers Early Readers Level 4) je 137 Kč

Výběr knih autora Victoria Heward

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Heward
Výběr knih vydavatele Cideb

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cideb
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.