Fricks Collect

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 974 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fricks Collect koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
974 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Before his New York home became a museum, Henry Clay Frick engaged some of his era s most important art dealers to build a notable collection and the best decorators to create suitable Gilded Age interiors to accommodate the works. This story traces the journey that led to the creation of one…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fricks Collect je 974 Kč

Výběr knih autorů Julian Fellowes , Ian Wardropper

Zobrazit všechny knihy autora Julian Fellowes, Ian Wardropper
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.