From a Far and Lovely Country

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

From a Far and Lovely Country koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
From a Far and Lovely Country koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

From a Far and Lovely Country koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
From a Far and Lovely Country koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

From a Far and Lovely Country koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

From a Far and Lovely Country koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
From a Far and Lovely Country koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
466 Kč
Není skladem

Krátký popis
The twenty-fourth book in the multi-million copy bestselling and perennially adored No. 1 Ladies'' Detective Agency series.If you are the founder and Managing Director of the No. 1 Ladies'' Detective Agency you may expect complete strangers to approach you with their problems when they see you…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy From a Far and Lovely Country je 396 Kč

Výběr knih autora Alexander McCall Smith

Zobrazit všechny knihy autora Alexander McCall Smith
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.