From Hand To Home

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

From Hand To Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

From Hand To Home koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Renowned architect Douglas Wright fills his beautifully designed debut book with recent highlights from his stunning portfolio of new houses and renovated dwellings. Wright's architecture, based in classical tradition and steeped in the historical continuum, has an effortless appeal that…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Judith Nasatir , Douglas Wright

Zobrazit všechny knihy autora Judith Nasatir, Douglas Wright
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.