Fruit of the Dead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fruit of the Dead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fruit of the Dead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 5 dalších variant  
Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fruit of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fruit of the Dead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis

An electric contemporary reimagining of the myth of Persephone and Demeter set over the course of one summer on a lush private island, exploring who holds the power in a modern underworld. Camp counsellor Cory Ansel, eighteen and aimless, afraid to face her high-strung single mother in New…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fruit of the Dead je 424 Kč

Výběr knih autora Rachel Lyon

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Lyon
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.