Fun Skills 2 Starters Student’s Book with Home Booklet and Mini Trainer with Downloadable Audio

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fun Skills 2 Starters Student’s Book with Home Booklet and Mini Trainer with Downloadable Audio koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
625 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fun preparation for Pre A1 Starters covers the skills you need to be ready on exam day. Meet Sage the Squirrel, Checklist Buddy and friends, created by kids around the world, who guide you through this exciting journey, practising exam tasks and giving great tips, helping students assess their…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fun Skills 2 Starters Student’s Book with Home Booklet and Mini Trainer with Downloadable Audio je 625 Kč

Výběr knih autora Watkin Montse

Zobrazit všechny knihy autora Watkin Montse
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.